En bra dag..

Vilken bra dag jag har haft. Inget skrik ingen dramatik..nästan. Jävla tänder alltså, de kan förvandla ett barn till ett litet gulligt monster. Har varit och hämtat ut skruttis nya hostmedicin och hoppas nu att den hjälper. Har gnuggat lite alvedon i tandköttet. Det tror jag hjälper lite.  

Idag tränade jag lite core. Det var skittufft, jag som brukar klara ett bodypump utan några som helst problem men det här var sjukt. Jag skyller på att jag har dålig rygg, det hänger ju ihop haha.

På lördag blir det fest och jag ser såååå fram emot detta. Men jag ska inte ha för höga förhoppningar för då brukar det alltid bli bäst. Letade efter något snyggt att ha på mig men hittade inget, jag ska ta mig en tur på stan på lördag och kolla runt. Wohhooo är så glad att Julia börjar blir frisk så att mamsen kan dricka vin hehe. Ibland kan man sakna den tiden man var fri, jag vet att många föräldrar inte vill erkänna detta, men vad fan det är ju helt naturligt att känna så. Men det finns ändå inte en bättre känsla att vakna upp bredvid sin underbara unge.

Nej nu ska jag koppla av lite och kolla "House".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0