Påbörjad packning av BB-väskan...

Igår läsare så orkade jag tyvärr inte skriva något knappt. Städade inför helgen och hängde upp kläder i garderoben. Skönt att komma hem till ett renstädat slott efter en lång arbetsdag. Höll på att fixa med bloggen igår också att jag blev liksom manisk av att sitta och trixa. Blev ändå inte riktigt färdig med designen.

Igår började jag också med att packa BB-väskan
Cute Smiley. Det var en speciell upplevelse. Filt, kläder, blöjor, kläder till mig och lakan till din lilla. Det är lite mer saker som ska med men jag har iallafall börjat lite smått.

Imorgon ska vi fotograferas på model lab. Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Vad är bäst? ljusa eller mörka kläder? Jag har hört att ljusa är lite bättre. Vad tror ni? så idag ska jag göra ansiktsmask, solspray färga och slinga mig. Är blek som ett spöke tycker jag. När lillan har kommit ut ska jag börja sola lite solarium igen. Inte som förr kanske men någon gång i månaden iallfalll. Egentligen skulle jag klippa mig också men hittar aldrig tid för det. Eller jag kanske är lat helt enkelt. Kanske klipper mig på Scalp nästa vecka.

Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar till semestern. Det känns så overkligt att äntligen få vara ledig. Jag ska ta hand om mig själv som bara den. Hoppas flytten går smidigt och att personen som bott där innan verkligen städar ordentligt. Själv har jag anlitat en städfirma som ska fixa allt, sååå jävla skönt att slippa städningen. Hoppas bara att bebben inte vill komma ut just på flyttdagen. Vad gör man då liksom? Tur man har familj som ställer upp. Jag har ju faktiskt anlitat en flyttfirma också hehe. Det är faktiskt inte dyrt. 

Nu ska jag försöka få lite gjort här.. 0





Gulligt med babysaker!

Nu ska jag äta isglass...He po de!

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

vart ska ni flytta gumman? :) Jag tror på ljusa kläder till fotograferingen :) vad kul för dig!



Skönt att du packade i tid där, det gjorde icke vi. Vi packade samma dag haha. Patrik var helt stissig, jag låg där med värkar och han packade ner allt möjligt :P

2010-05-21 @ 22:47:08
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0