Gör mig snygg

Det har varit en bra dag idag! Käkat en god lunch och sen efter det, lite shopping inför morgondagens fotgrafering. Så idag färgade jag håret, peela ansiktet och kropp, la en ansiktsmask och spraya hela kroppen med brun utan sol. Ska vad bli så kul imorgon faktiskt, lillan tycker också det ska bli kul för hon sparkar som fasiken när jag tänker på det. Hehe shit vad mesigt skrivet men det kanske är sant? eller?

V.W familj kom och hälsade på precis innan stängning idag. Vilka tre söta barn! sprang runt i butiken som raketer. Tog två foton på V.Ws treåriga pojke. Han är gudasöt!! kolla in bilderna nedan.

V.W väska, its the real thing people, im in löv with LV



Nej nu behöver jag min skönhetssömn! tänkte sova med gurkskivor på ögonen har en känsla av att dem kommer trilla av när jag sover och hamna på ett otrevligt ställe. Natti natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0