Gäsp....

Lite trött nu faktiskt, längtar hem till ett varmt bad och sen lite desperata hemmafruar. Fan vad jag älskar det programmet. Igår tittade jag och mamma på hollywoodfruarna och skrattade för fullt. Jag bara älskar Maria Montazami. Ni som såg det måste ha tyckt att valium frågan var rolig hehe. Min kära mor har varit i Tyskland och kom hem med världens sötaste jacka till bebisen. Den är så mjuk och go! Sen köpte hon också en supersöt body med tillhörande mössa. Fatta att jag smälte. Just de ja! hon köpte en prickig body också, tuff som fan. Jag ska lägga upp bilder ikväll eller imorgon.

Så nu ska man strax bege sig hemåt faktiskt. Idag vaknade jag klockan 6 på morgonen helt klarvaken. Funderade en massa  men jag kom inte på några bra lösningar utan somnade en kvart innan larmet på mobilen gick av. Det var mindre kul. Jag tror verkligen att det är kroppens sätt att ställa in sig på oregelbunden sömn nu när man ska bli mamma. Det är många som klagar på hur lite sömn dem får. Vissa säger att det är okej, att man vänjer sig medan vissa tycker det är ren pest. Min mamma säger att hon älskade vartenda stund med mig och min bror. Men sen är ju hon "superwoman" också. GÄSP ojojoj...nu är det ca 10 veckor kvar tills beräknad förlossning. Ska börja skriva den där listan som man ska ha med sig till BB. Visste inte att man behövde en lista, babyvärlden har varit okänd mark för mig tills nu. Sen ska man packa en BB-väska. Jag har i alla fall valt väska. Det blir min fantastiskt fina läderbowlingliknande väska. Köpte den i US and A när jag jobbade på lyxkryssarna. Visste att den skulle komma till användning någon dag.

Den 22 maj har jag blivit medbjuden till en sådan där "modell för en dag" grej. Kommer att bli lite svårt att inte vara den som sminkar, fixar hår eller fotar men det ska bli jävligt kul. Har ju inte så många gravid bilder. Undrar om dem photoshoppar bilderna? jag hade tänk att vara näck (nästan) haha. Men jag ska definitivt inte göra en Demi Moore pose. Eller jag kanske bara väljer en tajt klänning? ahhh ångest! Jag vill ha coola bilder inte vanliga "Princess" bilder.





click to zoom 

Så kan det ju också se ut!



Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Fint med riktiga gravid bilder :)



Ringde Noblessa idag gumman... hon messade över en bild på stolarna men det var tyvärr inte såna vi var ute efter. Dem på auktonskompaniet är mer såna :) tack i alla fall, du är så snäll! Keep up the good work!



KRAM

2010-05-11 @ 21:43:09
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Linda

okej! vad bra att du ringde dem! leta vidare jag håller ögonen öppna! kram puss

2010-05-11 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0