Förberedelser för lillan..


Nu så händer det grejer...sparkar och hickas gör det där inne. Just nu håller vi på att förbereda det mesta för bebisen. Vill att det ska vara klart för man vet ju faktiskt inte när hon kommer. Det finns inga garantier. Så detta är lite vad jag köpt. Var på Ikea igår och hittade en massa bra saker. Täcken och kuddar för spjälsäng och vagn har jag inhandlat på babyproffsen eftersom är det är bättre kvalitet där. Där inhandlade jag även en fantastisk rosa filt med en lite kanin på. Den är så härligt mjuk och fin. Tyckte inte att Ikea hade så fina och bra spjälsängskydd heller så det får bli babyproffsen där också. Fick ett startpaket från Pampers också helt gratis. Man kan registrera sig på deras hemsida http://www.babybox.se och sedan hämta ut ett starpaket på närmaste babyproffsen. Den innehöll miniblöjor, vårtservetter, babyolja, amningskuddar, napp, blöjhink och en massa annat bra (se bild nedan).  





KRAMA Tvättlapp



FABLER Skötunderlägg
Teutonia Fun vagnen
image129


Babybox från pampers.

Det var det hela för denna gången. Ska ladda upp lite bilder från stugan också. Nu är det inte många dagar kvar tills jag har semester och sen går på mammaledighet sååå skönt. Den 29 maj så är det dags för babyfest men inget jävla gullgull party utan en fest med grapeläsk, sugrör och massa passivt rökande. 

Ha det så bra! HAJ!   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0