Suprise!!

Jaha ni som nu undrat varför jag inte bloggat på ett tag får svaret.........NU!.
Herr Engman och jag har varit lite busiga och blivit gravida. Ja för nu heter det faktiskt så "Vi är gravida" Mmmm eller hur, typiskt att mannen ska få cred för något som han inte får genomlida fysiskt. Men iallafall med barn är jag iallafall och har nu gått halva tiden d.v.s v.20 eller 21 enligt vissa.  Det enda som är riktigt jobbigt är att jag har så förbannat ont i ryggen men det får det väl vara värt man bär ju på ett litet gulligt barn förhoppningsvis. Bäbisar är ju inte så värst söta när dem föds, ser mer ut som E.T faktiskt. Men de flesta mammor tycker ändå att deras barn var söta när dem föddes, jag kallar det förnekelse. Men men, jag blir väl likadan min mor sa "du var så söt när du föddes, inte som andra barn". Det viktiga är ju att barnet är friskt och har tio tår och tio fingrar. Även fast vårt barn föds med 3 fingrar, 4 ögon, eller något annat fel kommer vi älska det lika jävla mycket ändå. Här är hon

Nellie Nikki Dylan Lee Engman (om Herr Engman får bestämma)


Kommentarer
Postat av: Mathias

Sååå söt lilla livet! Men det ska vara Nikki, inte Niky, så det så ;) Puss

2010-03-09 @ 19:05:44
URL: http://mathiasengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0