Nöjd

Har varit på mitt sista ultraljud idag och allt var jättebra med bebisen!! Fick även se henne i 4d vilket var fantastiskt. På en av bilderna räcker hon finger, vilket är jävligt coolt hahah. Efter de underbara nyheterna så bestämde jag mig för besöka babyproffsen och Frida(hon jobbar där). Handlade på mig en massa nödvändiga saker. Om ni ska köpababysaker måste ni besöka babyproffsen på Dalaplan i malmö. Bästa servicen! Fick även med mig ett fantastiskt spjälsängskydd och sänglakan. Heja Finland och mumintrollen! Köpte även några diinglisar, det fick bli kossan otroligt söta. Jag fick även den trevliga nyheten att min barnvagn har kommit, snacka om götte dag. Åkte sedan hem till min mamma och lille Alex. Fick titta på är han spelade Indiana Jones. Efter det gick vi på promenad i Svedala och sen käkade vi en varsin glass. Mummmssss!!! Glömde säga att mitt babygym som jag beställde också har ankommit. Sjukt bra dag!

Imorgon ska jag titta in på jobbet och ta en fika! Gick förbi där nyligen och det ser riktigt fint ut! Valli gör ett grymt jobb! Halååå hon är faktiskt inredare! Nej nu ska jag sova för jag ska upp tidigt och gå ut på stan.

Haj!!

 
babygym från fisher price

Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Har jag sagt att jag ÄLSSSKAAR Indiana Jones spelet haha!

Gizmo har ju samma gosefilt som lillstrumpan :) Puss

2010-06-09 @ 09:06:31
Postat av: mamma mindy

Har med några av de små söta ko sakerna till min prins :)

2010-08-21 @ 22:23:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0