En solig dag

Fan vad skönt det är att vara ledig. Man kan göra vad man vill, det är så fantastiskt. Idag har jag faktiskt solat på uteplatsen och fått lite färg. Härligt med sommar så jävla synd att vi inte har så lång sommar i Sverige. Spanien hade varit perfekt att bo i. God mat, trevliga människor och bra väder.  Imorgon ska jag ta bussen till stugan och så ska jag ligga där och götta mig. I helgen ska vi nog köpa pool, jag hoppas på det iallfall. Jag vet fan inte vad jag har kvar att inhandla till bebisen. Jag har spjälsäng och skötbord kvar hmmm jag måste kolla listan igen. Ja ja nu ska jag fixa till mig lite för jag ska till slottsparken och grilla med mina fina töser. Imorgon ska jag titta förbi Baltzsarbaby (high fashion for kids) fick ett dajligt presentkort av Magnus på 600kr därifrån. Gillade hans kommentar när han var där "600, räcker det typ till ett par strumpor här eller?!" hahhaaah.
Skriver kanske mer sen om jag hinner.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0