Vad hände?

Skulle ju gått ut ikväll, men jag kände mig inte riktigt pigg. Det är lite konstigt att festa när man ska föda om 10 veckor. Magen är stor och man liksom vinglar fram. Jag älskar att dansa men att dansa känns lite konstigt. Eller det kanske ser konstigt ut? vad vet jag?!. Sen tänker jag på den höga musiken, tänk om hon blir orolig och mår dåligt där inne?. Vissa ljud reagerar hon stark på tex för hög bas. Vissa kvinnor har berättat att dem får gå ut från biografer, nattklubbar eller konserter för att barnet i magen sparkar så mycket just vid de tillfällen som jag nämde. Ni tycker kanske att jag är löjlig att jag tänker så här men jag kan inte låta bli. Det blev iallfall en trevlig tjejkväll  med Frida och några andra trevliga tjejer.

Jag fick mina mammakläder idag, allt passade faktiskt. Jag är jätteglad! Äntligen nya byxor, som jag har längtat. Så nu kommer jag vara sommarfin i ljusa vackra färger. Har inte handlat något till mig själv på länge och magen växer för varje dag. Hoppas det blir lite finare väder så jag kan få lite sol på min bleka kropp. Sen vill jag så gärna bada i havet. Jag lääängtar otroligt mycket efter det och nypotati med sill. Planerar en liten resa i september, bebisens första resa! undrar hur det ska gå? Spännande! nu känns livet nästan perfekt. Det är bara några saker som ska ordnas först. Nu måste vi nanna för jag ska jobba imorgon.

Kolla in magen på bilden! tänk på att jag precis hade ätit (hrm)




Tjejerna ikväll!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0