Babyfest del 2



Är så trött idag! Min kära broder ringde och väckte mig klockan 10.00 i morse. Jag kände mig reält bakfull utan att ha druckit. Efter att alla gick hem igår så städade jag allt! Var färdig klockan 2 på natten. Mamma var lite bakis idag "jag är inte van att dricka" sa hon. Hoppas alla hade det kul! jag hade det iallafall. Idag är jag dock sliten efter att jag stått på benen hela dagen igår. Mina fötter blev jättevarma och svullnade!! såg sjukt roligt ut! men obekvämt. Idag försökte jag vila hemma hos mina föräldrar men deras soffa är för liten för mig haha. Så nu ska jah lägga mig i min egen säng. Ska bli så skönt.

Denna veckan börjar datakunskap med min mamma. Jag ska försöka lära henne hur man går ut på internet ska bli kul!. Kommer ihåg hur frustrerad min kära mor blev när jag inte fattade matematik i skolan "linda om du har 1 äpple och får ett till, hur många har du då?"
 "ehh fyra?" svarade jag "Nej två Linda, TVÅ !!!!!" efter några minuter frågade hon mig samma sak igen och jag säger med ett smile på läpparna "TRE?!" mamma: "FAN". Jag kommer ihåg det så väl. Hoppas lillan blir bättre i matte än vad jag var, men tycker ändå att språk är viktigare.

Nu ska jag nanna!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0