Modell för en dag..eh!!

Okej så här blev bilderna, är inte riktigt nöjd, tycker att jag ser ut som en heffaklump. Min fotograf följde Model labs ramar om man säger så. Det var mycket händer i ansikte poseringar vilket jag inte gillar, tycker om ovanliga bilder. När lillan föds ska jag ta ordentliga bilder hos en duktig fotograf som har sina egna ideér. Eftersom att jag anser mig sjäkv som en rätt duktig amatör fotograf så är jag ganska petig. Den andra tjejgruppens bilder blev kanon därimot. V.Ws bilder var helt fantastiska. Jag ska sno en bild från hennes blogg och visa skillnaden. Så jävla bra på bilder alltså. 

Hela kvällen var super, mycket trevliga tjejer som var med. Men efter att jag sett mig själv på bild så inser jag att det är bakom kameran jag ska stanna....eller vad tycker ni?!
 



Finger under hakan bilden!! hehehe

Den berömda spegelbilden!!!




Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Valli

Så jäkla snygg! Min vän, damn! You´r on fire!

2010-05-23 @ 09:55:22
URL: http://cherrypiecupcake.blogg.se/
Postat av: Nina

Jättefina bilder, gillade spegelbilden bäst.

2010-05-23 @ 19:00:03
Postat av: Linda

tack så mycket :-)kram

2010-05-23 @ 23:00:54
URL: http://lovemyleos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den tredje uppifrån är kanon, hade prytt sin plats ovanför spiselkransen i vilket vackert hus som helst...

2010-05-24 @ 02:56:43
Postat av: C.L.

5e och sista (på dig själv) var finast, men de andra var även de jäääättefina....Puss

2010-05-24 @ 10:31:05
Postat av: Linda

Tack för alla fina komentarer!! Tack tack tack!!

Men jag håller mig som sagt bakom kameran i ca 1 år framöver. Kram på er!

2010-05-24 @ 11:14:27
Postat av: Anna

Hej Linda . Tycker bild nr 2 är riktigt fin:)

2010-05-26 @ 23:36:22
Postat av: A

gillar de svart vita bilderna mest

2010-05-28 @ 18:49:30
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0