Urlöjligt men svarar ändå..

Intervju


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
hemligt

Vad tycker du om kärlek? underbart och hemskt på samma gång.

När kramade du någon sist? idag på jobbet

Saknar du någon speciell person?
jepp

Har du svårt för att bli kär? jag tror det

När fick du senast en komplimang? idag på jobbet

 HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: vet inte

Hånglat med nån riktigt ful: hehehe nä

Hånglat med fler än 50 pers: kommer inte ihåg

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? säkerligen men kommer inte ihåg, var ung

Gjort något riktigt dumt? många många gånger

Gjort något du verkligen ångrar? ja det har jag. Man önskar man kunde ta tillbaka tiden då.

Åkt ambulans? otroligt nog inte, men polisbil därimot

Gjort nåt olagligt? massor med gånger he he

Fått din mamma att gråta?  ja tyvärr!

Slagit ner någon? japp, välförtjänt 

Skämts över dina föräldrar? ja när mamma är lite alkoholpåverkad och dansar.

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja det är viktigt att säga!

Tar du droger? alkohol, men inte nu när jag är gravid men annars gör jag det. Det är väl en drog?

Dricker du? ja! vatten, mjölk och läsk. Annars driker jag alkohol.

Vilka kläder sover du i? nattlinne eller linne och pyjamasbyxor.

Vad hatar du verkligen? lögner och människor som bara tänker på sig själva, pedofiler, kvinnomisshandlare och maktmissbruk.  Med åren så har jag verkligen tagit illa vid när någon som jag håller kärt ljuger.

Är du ensam nu?
jag och tvn

vill du gifta dig?
kanske någon dag!

Vill du ha barn?
ja såklart! ska bli jättekul att få barn om ca nio veckor.

 SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? hmm det var mamma

Såg dig gråta? Mamma och pappa i söndags

Fick dig att gråta? ett samtal

Du delade en dricka med? oj! kan man säga sin bebis i magen?

Du gick på bio med? Frida och Sara

Skällde på dig?
oj inte så längesedan det heller.

Sa någonting till dig och vad var det? hmm mamma sa godnatt

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja

Kramat någon? ja

Pussat någon?  nej

Köpt någonting? oj, en macka på Sub

Sjungit?
nynat en sång för lillan i magen

Saknat någon? vet inte


knäppa frågor det där!  imorgon är det dags för föräldragruppen igen! ska bli kul! sen är jag också ledig....weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! skriver om det imorgon.  

godnatt på er där ute!

 
v 31 verkar jävligt trångt där inne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0