Trött...

Glykosbelastning imorgon woohhoo inte så jättekul! Tiden har gått så fort. Känns som om det var igår som en gravid kvinna som kom in på mitt jobb berättade om just glykosbelastning. Hon sa "ta med dig en citron" så nu har jag köpt det iallafall. Det jobbigaste blir nog att inte få äta eller dricka något innan. Så jag käkade fil, melon och knäckemacka precis. Ska vara där tidigt på morgonen och sen vänta där i nästan två timmar innan jag kan gå till jobbet. Förhoppningsvis hittar jag någon rolig att prata med.

Bebisen sparkar hårdare och hårdare för varje dag. Jag har försökt att filma när det händer men vartenda gång jag tar fram mobilen så slutar hon. Idag så kändes det skumt i magen, precis som mammor beskriver småvärkar eller sammandragningar. Kroppen förbereder sig för förlossningen antagligen. Nu ska jag försöka sova... här bjuder jag på lite naket i badet också hehe.

He po de!



Så här ska det mysas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0