Sista dagen imorgon....

Imorgon är det den sista dagen jag jobbar på mer än ett år. Det känns overkligt! Nästa vecka blir mycket att göra dock. Barnmorska, lähenhetsvisning och lite packning. Börjar känna mig trött i hela kroppen. Har tänkt att börja simma nästa vecka faktiskt. Det blir väl mest plask men ändå. Ska försöka få med mig alex på lite bad också. Måste lära honom simma, han är 5 för fasiken. Jag lärde mig simma när jag precis fyllt 3. Vatten är något jag alltid älskat. Love it!

På lördag blir det lite babyfest! och då ska man träffa den här knäppskallen som ni ser på bild.



godnatt på er!

P.S håll tummarna för mig, väntar ett viktigt samtal imorgon D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhhhhhhhh det är jag!!!!

2010-05-28 @ 01:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0