På stan och sen Bio!!

Hej! idag träffade jag Sara, vi käkade lite mat på Grappa. Det var mysigt men vädret är så jävla dåligt bara. Efter det rusade jag hem till tvättiden. Alltså så mycket har jag aldrig tvättat i hela mitt liv. Jag tvättade babykläder, lakan, handdukar, mattor och kläder så klart. Oj oj oj...fick problem med hissen också. Den hade fastnat högst upp i huset så jag fick rusa upp dit för att upptäcka att den gått sönder. Så jag ringde journumret och rusade ner igen. Jag stod och stirrade på den stora tvätthögen som bara väntade på att bli tvättat. "Vad fan gör jag nu?" suck!, jag fick bära ner allt istället vilket inte var så behagligt. Efter det rusade jag upp igen och började städa bakom spisen, som där såg ut örk. Jag tvättade nonstop från två till åtta då jag hämtade det sista torra.

Efter det gick jag, Sara och Frida på bio. Vi hade inte bokat något så vi tog chansen på en film som heter Pippa Lee. Håll i hatten, detta var det sämsta vi någonsin sett. Den var så dålig att vi alla tre började flabba. Nästan alla män i salongen satt och sov vilket bidrog till ännu mer skratt. Sara sa "det bästa med filmen var att jag fick känna när bebisen sparkade" hon var lite i chock eftersom hon aldrig kännt en bebis spark förut. Efter filmen promenerade jag hem själv, jissös vad fulla människor det var på stan. Någon kille höll på att ramla ner i ett stort uppgrävt hål i marken. Kunde inte låta bli att skratta inombords *hehehe*. Så nu sitter jag här hemma trött och sliten efter låååång dag. Ska bli skönt att lägga sig ZzzZZZzz. Jag köpte lite söta kläder till lillan idag också. Här kommer några bilder, märk hur små kläderna faktiskt är. Storlek 50-52, sjukt litet!

Godnatt på er alla!


Tvätt av barnkläder




Smått! kolla legginsen hur söta som helst ( från HM)


Skorna ovan är mina första skor som jag hade när jag var bebbe hihi


Liten strumpa från HM. Har en liten mössa i samma färg också. Sött!


Natti!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0