Lite funderingar..

Har inte bloggat på ett tag, skäms lite faktiskt men jag har verkligen inte haft ork till det. Mer att jag kanske inte haft inre ro att sätta mig ner och och skriva. Nu är jag i vecka 29 :-) känns helskumt faktiskt. Magen växer och så gör även andra delar på kroppen vilket är mindre trevligt. Tror att många kvinnor känner sig svullna och fula någon gång under sin graviditet. Jag har i alla fall slutat röka men måste säga att jag saknar mina cigaretter. Jag säger som Maria Montazami "utan läppstift(cigg i mitt fall) känner jag mig naken, ful och exposed". Det var så gott att röka en cigarett och dricka en god drink nu helt plötsligt kan jag inte det längre. Pratade med min kära mamma om detta igår och hon sa att det är jävligt bra att jag har slutat men att om jag börjar igen så ska jag inte ha ångest för det, men det är bra om jag kan låta bli.

Kommer faktiskt ihåg när jag bestämde mig för att börja röka. Jag hade precis fått en asnygg skinnjacka av min pappa som kostade skjortan på den tiden ,1495kr om jag inte minns fel. I alla fall så hade jag den på mig och en kompis sa "vet du vad som hade passat så bra till den jackan, en cigg!" Det var då jag började på riktigt om man säger så. Kände mig som den coolaste bruden i stan när jag gick omkring med ciggen mellan läpparna, högklackat och min skinnjacka som doftade tuffhet. *Fniss* Oj nehe nu ska försöka att få lite gjort här. Kommer ett blogginlägg snart som bara handlar om shopping till bebben och något litet till mig. Fy fan vad trist att handla till sig själv, hatar H & M nu förtiden, alla storlekar på mamma avdelningen har helt plötsligt krympt


Adios!

 v. 29



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0