Föräldragruppen del 3...

Så nu var utbildningen avslutat vi pratade om amning och den första tiden hemma med bebisen. Nu känns det jäkligt nära faktiskt. Jag längtar tills förlossningen, kanske låter konstigt men jag längtar verkligen till hela hela upplevelsen. Ska bli så spännande alltihoppa, smärtsamt men spännande. Nu är det inte långt kvar mina vänner, det är den 26/5 idag och jag är beräknad att föda den 26/7. Det är så jävla stort alltså! det största i livet.
Jag är pirrig som bara den!

Nu har jag bara det sista kvar att inhandla...men har ju en massa tid nu när jag ska ha semester. :-) weeiii. Det blir en kort minisemester till Stockholm den 10 juni. Min kusin ska ta studenten så vi ska upp och fira henne. Weiii.
Nu ska jag nana, kolla in koftan jag fick idag.
En bild på jackan jag fick av min mamma när hon var i Tyskland också.
Sött som socker!




Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0