Babyfest

Tack alla som kom och tack för alla gåvor!! En gåva som jag ska sova med är min fantastiska Pashminasjal!! Love it! tack Valli och Vira! Vilka fantstiska Gåvor....presentkort, babykläder, ansiktsbehandling, småmöbler, babyalbum, blommor, basjboken, skallror, nallar, haklappar, jorgubbsbody, ballong, strumpor, leksaker till bebisen, söta förvaringslådor och pytteskor TACK TACK TACK!! jag är så tacksam. Hoppas jag inte glömde att nämna något nu. Tack mamma som hälpte mig med all mat idag plus allt annat, fattar ni, 19 liter sallad hahahhah..."det måste räcka till alla Linda". Jag är så glad att jag har världens bästa familj och fantastiska vänner! Är så glad att jag fick träffa Viggo live, synd att stackaren var sjuk. Träffade också lille Gizmo VOV! VOV! eller han låter mer som en gris faktiskt!! Den bästa gåvan var att ni alla kom!

Grattis Tyskland förresten, mycket bra låT!

Det var jättemysigt ikväll! Imorgon ska jag lägga upp lite fler bilder men inatt bjuder jag på de här.

Kram godnatt på er!!

Seeemeeester.....



Lille Viggo! så söt! och lilla Vira i bakrunden
Min fiina sjal!

Natti Natt!


Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Jag är så het på den bilden haha

2010-06-01 @ 20:32:36
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0