"jag är ABSOLUT en samlare"

Jag har den äran att få ha en sambo som jobbar på en färja, för jag får alltid första tjing på nya spritflaskor. Nu har äntligen Absolut lanserat nya vodkan och den heter "Absolut Flavor". Jag är oerhört glad över denna och vet en person i min närhet, som gärna skulle vilja lägga vantarna på min flaska (du vet vem du är A.B) hehe.


Absolut Flavor i tropikerna är den första begränsad upplaga smak från Absolut som lanseras endast i den globala rese detaljhandeln.
Det kommer att släppas i Europa och Amerika i januari, sedan under hela resten av världen i februari.

"Vi är oerhört glada över denna unika lansering, säger Absolut Company Global Travel Retail Director Anders Olsson.

"Det är första gången som vi har privilegiet att införa ett helt nytt, innovativt smak exklusivt för våra resande konsumenter, som alltid är på jakt efter något nytt och spännande - något som inte finns hemma.

 
"För ett försprång, kreativt varumärke som Absolut, det är viktigt att vi alltid har något att erbjuda för att möta och överträffa dessa utmanande krav - något nytt och fräscht och oväntat."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0