Gentlemen's club

Imorgon Lördag ska herr Engman bjuda till herr middag, vilket betyder att jag har blivit utkastad :-(. Jag ska sova hos mamma och pappa så det är väl rätt okej, får en massa mat i alla fall. Så nu är jag på jobbet , arbetar tyvärr till sju vilket är lite trist en sådan här mörk dag, ruggigt. När jag kommer hem ska jag förbereda maten inför herrmiddagen. Kom på en jättegod meny, den är verkligen "grabbig". Snart får jag fan ställa till med tjejfest..då kanske jag använder mig av samma meny. Byter kanske ut förrätten hmmm. Snart ska hemåt och ta mig en lång dusch och jag ska äntligen tvätta håret. Fy fan som det ser ut. Mitt hår är riktigt tjockt och långt, inget jävla löshår som ramlar av eller trasslar ihop sig. Naturligt långt, tjockt och det är jävligt smutsigt just nu. Hoppas herrarna får det trevligt imorgon, en massa alkohol har blivit inköpt iallafall.


HomerBrain.jpg image by musingsfrommumbai Hjärnan krymper av för mycket alkohol



Kommentarer
Postat av: Mximus den store

Mmm förrätt...Kammusslor? Det är så tjejigt så det är grabbigt. Blir trevligt att träffas om vi nu gör det. Och vi ska inte dricka alkohol, jag och Daniel är ju familjefäder.

2010-01-15 @ 20:01:23
Postat av: Tobias

tack :D har tyvärr inga tips, fotar bara!

2010-01-15 @ 23:18:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHA det var det roligaste jag hört, ni inte dricka alkohol. Ja ja. Vi ses imorgon..ölen står i kylen :-) du får dela säng med mathias, din hårfärg är mest lik min.

2010-01-15 @ 23:35:03
Postat av: leklada

fyra liv, fyra tjejer, en blogg.

en blogg värd att läsa!

http://www.leklada.blogg.se

2010-01-16 @ 14:42:16
URL: http://leklada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0