Alla hjärtans dag...

Nu är den här igen, "kärleksdagen". Har faktiskt inte allt för roliga minnen av denna ångestdag. En gång gjorde jag faktiskt slut med en kille på alla hjärtans dag..aoouchh men men, och förra slutade inte så trevligt heller. Men den började bra iallafall. Jag är den som faktiskt tycker om att ha dagar då vi kan visa extra uppskattning till dem vi tycker om. Och män som inte är så romantiska i vanliga fall brukar ta i akt och fixa något speciellt, kanske köper en liten ros, nalle eller ett smycke om man vill slå till på stort.

 Men för många som inte har en partner så kan denna dagen vara dyster och lite sorglig. Gör då som jag, gå ut och köp något snyggt till er själva. Öronhängen funkar alltid. Köp choklad, denna underbara synd gör en alltid glad. Om man har badkar kan man köpa lite badolja, tända några ljus och bara njuta. 

Nu ska jag faktiskt gå och ta mig en dusch, har tyvärr inget badkar. Sen ska jag gå till Hansa-leksaker och köpa något fint till min sjuka lite bebbe.


Kan meddela att vi båda sov jättebra i varsin säng, men jag flyttade över henne till mig på morgonen och sov sedan vidare.

Ha nu en underbar dag eller en jävlig om man så vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0