Hollywoodfruar...det är kueelll

Nu sitter jag och njuter verkligen, kollar på hollywoodfruar. Undrar vad är är som gör att vi gillar programmet så mycket? Jag undrar om det inte är för att många kvinnor faktiskt skulle vilja ha det som dem har det. Man kan ju inte säga att de inte verkar lyckliga. Är det kanske det som vi beundrar med de här kvinnorna att de verkar så problemfria. Jag vet bara att jag älskar Maria Montazami, hon är bara för härlig. Lyllo Helsingborg som får ha henne som inneboende i flera vekor i sommar. Man kanske ska ta med bebben dit så hon får se en sann Hollywoodfru.



Sov knappt något inatt så jag får ta och lägga mig nu imorgon ska vi som tur är inte ha frukostmöte på jobb. Sovmorgon är kanon. Tänkte jag skulle börja sortera byrån i köket imorgon. Där finns en massa skit.

Godnatt från oss!

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Ska hon vara i Helsingborg i sommar? :)

2010-05-20 @ 23:16:08
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0